2011-11-03 – 19.30 – Lift – Update

Geachte bewoners,

Na een uitgebreide wisseling van gedachten over het functioneren van de lift aan de Noordzijde van de Nijl, waarbij o.a. gebruik werd gemaakt van email en de Twitter, Hyves en LinkedIn accounts van de directeuren van Eigen Haard (die er niet erg blij mee waren, maar wij ook niet met de lift J ) werd er contact opgenomen met de flatcommissie over de liften.
Er werd e.e.a. uitgelegd en excuses aan geboden voor de, soms korte c.q. botte, manier waarop bewoners te woord werden gestaan door de medewerkers van Eigen Haard.

Op 12-01-2011 werd door één van de verantwoordelijken toegezegd dat een (zeer duur) onderdeel zou worden vervangen en dat daarna de lift voor minstens 10 jaar weer goed zou moeten functioneren.

Helaas heeft (wederom) de reparatie van vandaag (13-01-2011) geen oplossing mogen bieden.
Voor a.s. maandag is er al weer een nieuw onderdeel besteld, welke per koerier wordt bezorgd, waarna een monteur van AKB dit z.s.m. zal plaatsen en de lift het minstens 10 jaar zou moeten volhouden.

We wachten af en hopen op het beste.